Regeneracja koła dwumasowego Wieluń
Większość kierowców po usłyszeniu od swojego mechanika, że ich dwumasa kwalifikuje się do wymiany szuka informacji na temat ceny części nowej. Niestety w wielu przypadkach kwota, jaką należy za nową dwumasę zapłacić jest bardzo wysoka. Na szczęście jednak, regeneracja koła dwumasowego
, czyli usługa oferowana przez nasz zakład jest bardzo atrakcyjną alternatywą w stosunku do możliwości zakupienia nowej dwumasy. Walory techniczne i zdolność do tłumienia drgań regenerowanego koła są identyczne, jak w przypadku dwumasy nowej. Wynika to z procesu technologicznego przez nas realizowanego. Polega on mianowicie na wykorzystaniu ze starej dwumasy jedynie samej obudowy i na zastąpieniu znajdujących się wewnątrz koła wszystkich zużytych elementów na części nowe. Ponieważ stopień zużycia poszczególnych elementów tłumiących drgania może być zróżnicowany, dlatego za każdym razem i w przypadku każdego koła, co warto jest to szczególnie podkreślić, dokonujemy bezwzględnej wymiany wszystkich elementów.
Dzięki takiemu podejściu mamy całkowitą pewność, że dwumasa opuszczająca nasz zakład jest całkowicie sprawna technicznie i będzie miała taką samą, a może nawet wyższą żywotność, niż koło dwumasowe fabrycznie nowe. Na wszystkie realizowane usługi wystawiamy pisemną gwarancję, która nie ma żadnego limitu przejechanych kilometrów w czasie swojego trwania. Argumenty te nawet największych sceptyków powinny skłonić do wniosku, że regeneracja koła dwumasowego jest bardzo dobrym rozwiązaniem dla kieszeni kierowcy, tym bardziej, że zabiegi takie stosują również markowi producenci kół dwumasowych.Nasz serwis specjalizuje się w regeneracji wielu podzespołów, w tym także
kół dwumasowych
, zwanych popularnie dwmasami.Oprócz
regeneracji koła dwumasowego
, należy zawsze zwrócić uwagę na to, w jakim stanie jest docisk, tarcza sprzęgła i wysprzęglik. Niestety wielu kierowców chcą zaoszczędzić relatywnie niewielkie pieniądze, decyduje się na zamontowanie nowego bądź regenerowanego koła dwumasowego i pozostawienie zużytego docisku, tarczy, czy też wysprzęglika.