Kiedy maglownica będzie już wymontowana z samochodu, należy przesłać ją do nas do regeneracji lub dostarczyć samodzielnie. Aby przesłać maglownice, najprostszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera. Istnieje także opcja samodzielnego dowozu zapakowanej maglownicy do punktu przyjmowania przesyłek firmy kurierskiej, która z nami współpracuje.
Dla ułatwienia, poniżej podajemy przybliżone odległości z wybranych miast na terenie województwa podlaskiego do tegoż właśnie punktu.
Łomża - Białystok, ok. 74 km,
Suwałki - Białystok, ok. 123 km,
Augustów - Białystok, ok. 91 km,
Sokółka - Białystok, ok. 122 km,
Siemiatycze - Białystok, ok. 109 km,
Hajnówka - Białystok, ok. 71 km,
Zambrów - Białystok, ok. 63 km.
Pamiętajmy również, że regeneracja maglownicy to najlepsze rozwiązanie, oczywiście oprócz zakupu nowej przekładni kierowniczej. Podstawowa korzyść to fakt, że otrzymujemy podzespół całkowicie sprawny technicznie o pełnych walorach użytkowych, z gwarancją bez limitu kilometrów ale za to w cenie znacznie niższej, niż część nowa.
Z kolei zakup maglownicy używanej to przysłowiowe nabycie kota w worku – nie mamy żadnej wiedzy na temat tego, w jakim stanie jest nabywana, używana maglownica, jaki ma przebieg, czy pochodzi z auta wypadkowego, czy też jak długo leżała po wymontowaniu jej z poprzedniego samochodu. Odpowiedzi na te pytania są istotne, gdyż świadczą o kondycji nabywanej przez nas części.