Maglownica
, to jeden z podzespołów samochodowych, który można regenerować
, czyli poprzez odpowiednio przeprowadzony proces technologiczny doprowadzić do stanu praktycznie takiego, jaki miała ona będąc nową częścią. Regeneracja maglownicy
, czy też przekładni kierowniczej
stanowi dość interesującą finansowo alternatywę w stosunku do zakupu nowej przekładni, której jak chyba każdy kierowca domyśla się, koszt jest dużo wyższy, niż regeneracja maglownicy zużytej.O rozwiązaniu problemu, jakim jest zakup używanej, nieznanego pochodzenia przekładni kierowniczej nawet nie wspominamy, bo to żadne rozwiązanie, a jedynie wyrzucanie pieniędzy w błoto, bowiem maglownica używana często jest w gorszym stanie, niż nasza dotychczasowa.
Regeneracja maglownicy
powinna być przeprowadzona, jeśli tylko poruszając się naszym samochodem stwierdzimy, że nie zachowuje się ona tak, jak zwykle. Szczególnie powinniśmy zwrócić uwagę na wszelkiego rodzaju problemy ze skrętem kół za pomocą kierownicy, zbytni opór przy obracaniu kołem, podejrzane dźwięki, brak samodzielnego powrotu koła kierownicy do kierunku na wprost, czy też plamy pod samochodem zlokalizowane w okolicach maglownicy.