Naprawa i regeneracja skrzyni automatycznej, czy kupno podzespołu używanego
Postawione powyżej pytanie stanowi odwieczny dylemat każdego kierowcy, który napotyka usterkę podzespołu w swoim samochodzie. Regeneracja i naprawa skrzyni automatycznej
z całą pewnością stanowi wyjście o wiele bardziej atrakcyjne z punktu widzenia konkretnych argumentów i faktów, niż nabycie części używanej na szrocie. Każdy kierowca sam podejmuje decyzję o wydatkowaniu swoich pieniędzy na usunięcie usterki samochodu, jednakże trzeba mieć na uwadze również to, aby decyzja taka była podjęta rozważnie w oparciu o fakty i argumenty, a nie o niesprawdzone opinie, czy mądrości pseudo-fachowców na forach internetowych.
Naprawa przywraca podzespołom pełne walory techniczne i sprawność użytkową. Elementy skrzyń automatycznych poddane naszym procesom po opuszczeniu zakładu niczym nie odbiegają, od nowych. Mamy tutaj na myśli chociażby jej żywotność. Otóż czas ich pracy zależy od stylu jazdy kierowcy i sposobu użytkowania pojzadu. Zakładając, że kierowca po naprawie i regeneracji korzysta z auta podobnie, jak dotychczas, to można oczekiwać, że żywotność pozostanie podobna do tej, którą uzyskaliśmy na podzespołach fabrycznie nowych, zamontowanych w momencie produkcji. Kierowcy rozważający nabycie automatu używanego powinni pamiętać, że element wymontowany z innego samochodu ma już jakiś stopień zużycia i wyeksploatowania i z całą pewnością istnieje większe ryzyko, że kondycja takiego kupionego elementu odbiega znacząco od kondycji nowego automatu. Jeżeli podzespół taki pochodzi z auta powypadkowego, to istnieje obawa, że skrzynia taka uległa uszkodzeniom wewnętrznym niewidocznych z zewnątrz gołym okiem. Najprawdopodobniej kondycja techniczna takiego podzespołu uniemożliwi prawidłową pracę i zmianę przełożeń w samochodzie. Oznacza to wydanie pieniędzy i jednocześnie brak skutecznego rozwiązania zaistniałego problemu. Z kolei regeneracja skutkuje udzieleniem gwarancji bez limitu kilometrów w czasie jej trwania, co świadczy, że jesteśmy pewni jej kondycji technicznej i walorów użytkowych po opuszczeniu zakładu.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy zawsze do kontaktu z naszymi specjalistami pod podanym na stronie numerem telefonu. Pomogą oni uzyskać różnego rodzaju dalsze informacje, które będą mogły ułatwić kierowcy wybór odpowiedniego rozwiązania. Biorąc z kolei do porównania regenerację i naprawę, a możliwość kupna części fabrycznie nowej, to z całą pewnością cena naszej naprawy wypada na korzyść serwisu, niż zakupu nowej. Z kolei uzyskany efekt w postaci sprawności technicznej podzespołu i jego potencjalnej żywotności w obydwu przypadkach pozostanie identyczny. O ile przypuszczasz, iż naprawa skrzyni DSG POWERSHIFT S-tronic MultiTronic CVT
stanowi konieczność w Twoim przypadku zadzwoń po więcej informacji.