Naprawa DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT regeneracja automatycznej skrzyni biegów

Poniedziałek - piątek 8-18
sobota 10 - 14
niedziela - nieczynne
Jesteśmy dużą firmą, dlatego nasze usługi są ściśle wyprofilowane, a nasz pracownik, z którym będziesz rozmawiał o regeneracji skrzyni przekaże Ci dokładne informacje:
- zakres czynności, wykaz wymienianych elementów skrzyni w trakcie regeneracji,
- dokładną cenę za usługę, która w trakcie realizacji nie zwiększy się,
-  czas wykonania usługi.

Naprawa DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT regeneracja automatycznej skrzyni biegów



Gdy po wykonanych testach i diagnostyce wyniknie, że

naprawa DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT

będzie konieczna możemy zaproponować różne warianty i sposoby wykonania tej właśnie obsługi. Klienci korzystający z naszych usług najczęściej wybierają wariant zregenerowania podzespołu pracującego w ich samochodzie. Oznacza to  przede wszystkim demontaż w warsztacie samochodowym skrzyni oraz dostarczenia tych elementów do naszego zakładu centralnego. Po wykonaniu testów diagnostycznych i kontroli zrealizowana zostanie w razie takiej konieczności naprawa, a po ostatecznych testach kontrolnych i diagnostycznych podzespoły te powrócą do właściciela, który z kolei zleci zamontowanie ich w samochodzie. W niektórych przypadkach możemy zaproponować możliwość otrzymania elementów na tak zwaną wymianę. Polega to na tym, że do wskazanego warsztatu samochodowego prześlemy już zregenerowaną i w pełni sprawną skrzynię, a dzięki temu wizyta w warsztacie zajmie bardzo krótki okres czasu, niezbędny do zdemontowania tej zużytej lub uszkodzonej i zamontowania naprawionej i zregenerowanej.

Z opcji takiej szczególnie chętnie korzystają posiadacze samochodów wykorzystywanych do prowadzenia działalności gospodarczej, gdzie długi przestój samochodu w warsztacie stanowi problem. Bardzo istotny element to wykonanie poprawnej diagnostyki w warsztacie samochodowym i w tym zakresie proponujemy skorzystanie z warsztatu, w którym właściciel auto serwisuje. Gdy odpowiednia diagnostyka zostanie wykonana, a

naprawa skrzyni DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT

usunie problem zachęcamy do korzystania z naszych profesjonalnych usług.

Skrzynie DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT podczas napraw i regeneracji w naszym zak

ładzie


Regeneracja i naprawa skrzyń biegów



Oferowana w naszym zakładzie centralnym usługa ma wiele zalet, które powodują wybór nas, jako realizatora usługi serwisowej dla swoich podzespołów.

Naprawa skrzyni DSG POWERSHIFT S-tronic MultiTronic CVT

oznacza wykonanie szeregu testów kontrolnych, dzięki którym jesteśmy absolutnie przekonani o odzyskaniu przez podzespół pełnych walorów technicznych i sprawności użytkowej.

Naprawa DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT

skutkuje wystawieniem gwarancji bez limitu przejechanych kilometrów w czasie jej trwania. Dzięki temu kierowca może być spokojny o możliwość dowolnego wykorzystania auta i jeżdżenie bez jakichkolwiek ograniczeń.

Regeneracją i naprawą skrzyni DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT

przywracamy te elementy do stanu fabrycznego. Późniejszy przebiegł elementów może stać się podobny do przebiegu, jaki moglibyśmy uzyskać lub jaki uzyskaliśmy na podzespołach oryginalnych. Oczywiście pamiętać musimy o wpływie na żywotność wielu czynników, a jeden z nich to styl użytkowania samochodu.

Regeneracja i naprawa DSG POWERSHIFT S-tronic MultiTronic CVT

pozostaje atrakcyjna cenowo w porównaniu z możliwością zakupu elementów fabrycznie nowych. Proponowana oferta może być kilkukrotnie tańsza, co z całą pewnością pozostaje istotne dla dużej grupy kierowców posiadających samochody wyposażone w ten właśnie podzespół.

Regeneracja i naprawa automatów

w naszym zakładzie centralnym zrealizowana zostanie zawsze w oparciu o ten sam schemat działania. Polega on na demontażu poszczególnych elementów tworzących skrzynię oraz ich ocenie i późniejszej wymianie. Wszystkie wykorzystywane podczas napraw i regeneracji detale są fabrycznie nowe, wykonanymi z wysokiej klasy materiałów. W pracy unikamy jakichkolwiek kompromisów pomiędzy ceną i jakością. Zawsze wykorzystujemy komponenty o wysokich cechach użytkowych i jesteśmy spokojni o jakość oraz efekt końcowy wszystkich działań.

Trzeba pamiętać o konieczności posiadania wysokich kwalifikacji przez pracowników i nie można powierzać tegoż zadania komuś stawiającemu dopiero swe pierwsze kroki w branży.

Nasza oferta



Naprawa i serwis sterownika (mechatronika) DP0 AL4 Zastosowanie: Citroen, Fiat, Lancia, Nissan, Peugeot, Renault

Naprawa i serwis MPS 6DCT450, MPS 6DCT470

Naprawa i regeneracja sterownika (mechatronika) 0B5 DL501 S-Tronic Zastosowanie: Audi A4/A4 Allroad, Audi A5/A5 CABRIOLET, Audi A6, Audi A7, Audi S6, Audi S7

Naprawa i regeneracja sterownika (mechatronika) ZF 5HP19, ZF 6HP19, 7226, TR-60SN

Naprawa sterownika (mechatronika) 722.9 7G-Tronic Zastosowanie: Mercedes

Naprawa sterownika (mechatronika) 01J Zastosowanie: Audi A4, Audi A6, Audi A8

Naprawa sterownika (mechatronika) TR 60SN 09G Zastosowanie: VW Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne

Naprawa i regeneracja sterownika (mechatronika) 0C8 TR80 Zastosowanie: VW Touareg, Audi Q7, Porsche Cayenne 3.0 TDI

Naprawa i regeneracja automatycznych skrzyń biegów DSG 7 DQ200 i DQ500 (cała skrzynia automatyczna, sprzęgło mokre, koło dwumasowe, sterowniki - mechatronika)

Naprawa mechatroniki DSG POWERSHIFT Stronic MultiTronic CVT

Naprawa S-Tronic (stronic)

Naprawa CVT

Naprawa MultiTronic

Naprawa regeneracja skrzyni Powershift Ford: Focus Fiesta Mondeo Fusion C-Max S-Max Connect Kuga Escape Galaxy

Naprawa regeneracja skrzyni Powershift Volvo: XC90 XC60 V70 V50 V40 V60 S80 S40 S60 C70 C40

Naprawa regeneracja skrzyni Powershift Dodge: Journey

Naprawa regeneracja skrzyni Powershift Land Rover: Freelander Evoque

Elementy sterowania skrzyniami podczas napraw i regeneracji


z każdym sprzęgłem i skrzynią uporamy się w naszym zakładzie
sprzęgłom i skrzyniom przywracamy ich pełne walory użytkowe
skrzyniami i sprzęgłami powershift zajmujemy się od wielu lat
o skrzyniach i sprzęgłach wiemy wszystko
usuwamy problemy w skrzyniach i sprzęgłach
naprawiamy i regenerujemy wszystkie typu skrzyń
Wiedza i doświadczenie
Podzespoły samochodowe regenerujemy już prawie 20 lat.
Pełna obsługa logistyczna
Możemy zaoferować transport z dowolnego miejsca w Polsce.
Profesjonalizm
Do wszelkich prac stosujemy specjalistyczne narzędzia i maszyny.
Będące przedmiotem regeneracji i naprawy skrzynie biegów stosowane m.in. w samochodach marki Ford, Volvo, Audi, Volkswagen, Seat, Opel, Citroen, Renault, Peogeot, Mercedes i wielu innych stanowią bardzo zaawansowane i nowatorskie konstrukcje, wykorzystywane we współcześnie produkowanych wybranych modelach wspomnianych marek. Skrzynie te pracują bardzo płynnie i precyzyjnie, zmieniając biegi szybciej, niż kierowca mógłby zrobić to manualnie.

Oczywiście każdy posiadacz samochodu wyposażonego w takie rozwiązanie docenia wygodę i komfort jazdy, szczególnie w cyklu miejskim. Sterowanie nimi realizują skomplikowane układy elektroniczne, dzięki czemu zmiana poszczególnych przełożeń zarówno podczas przyspieszania, jak i w momencie redukcji biegów trwa bardzo krótko. Ponieważ jednak z jednej strony technika motoryzacyjna podlega dynamicznemu rozwojowi, ale jednocześnie kierowcy nie zawsze dbają o właściwe serwisowanie samochodu i niekiedy zapominają o wykonywaniu regularnych czynności obsługowych pojazdu (chociażby zmiana oleju), często wynika konieczność

naprawy i regeneracji automatycznej skrzyni biegów

w samochodach.
Zregenerowana skrzynia automatyczna Części używane
Gwarancja bez limitu kilometrów Brak gwarancji
Żywotność, jak części nowej Nieznana przyszła żywotność
100% sprawności technicznejNieznany stan techniczny

Naprawa i regeneracja skrzyni automatycznej, czy kupno podzespołu używanego



Postawione powyżej pytanie stanowi odwieczny dylemat każdego kierowcy, który napotyka usterkę podzespołu w swoim samochodzie.

Regeneracja i naprawa skrzyni automatycznej

z całą pewnością stanowi wyjście o wiele bardziej atrakcyjne z punktu widzenia konkretnych argumentów i faktów, niż nabycie części używanej na szrocie. Każdy kierowca sam podejmuje decyzję o wydatkowaniu swoich pieniędzy na usunięcie usterki samochodu, jednakże trzeba mieć na uwadze również to, aby decyzja taka była podjęta rozważnie w oparciu o fakty i argumenty, a nie o niesprawdzone opinie, czy mądrości pseudo-fachowców na forach internetowych.

Naprawa przywraca podzespołom pełne walory techniczne i sprawność użytkową. Elementy skrzyń automatycznych poddane naszym procesom po opuszczeniu zakładu niczym nie odbiegają, od nowych. Mamy tutaj na myśli chociażby jej żywotność. Otóż czas ich pracy zależy od stylu jazdy kierowcy i sposobu użytkowania pojzadu. Zakładając, że kierowca po naprawie i regeneracji korzysta z auta podobnie, jak dotychczas, to można oczekiwać, że żywotność pozostanie podobna do tej, którą uzyskaliśmy na podzespołach fabrycznie nowych, zamontowanych w momencie produkcji. Kierowcy rozważający nabycie automatu używanego powinni pamiętać, że element wymontowany z innego samochodu ma już jakiś stopień zużycia i wyeksploatowania i z całą pewnością istnieje większe ryzyko, że kondycja takiego kupionego elementu odbiega znacząco od kondycji nowego automatu. Jeżeli podzespół taki pochodzi z auta powypadkowego, to istnieje obawa, że skrzynia taka uległa uszkodzeniom wewnętrznym niewidocznych z zewnątrz gołym okiem. Najprawdopodobniej kondycja techniczna takiego podzespołu uniemożliwi prawidłową pracę i zmianę przełożeń w samochodzie. Oznacza to wydanie pieniędzy i jednocześnie brak skutecznego rozwiązania zaistniałego problemu. Z kolei regeneracja skutkuje udzieleniem gwarancji bez limitu kilometrów w czasie jej trwania, co świadczy, że jesteśmy pewni jej kondycji technicznej i walorów użytkowych po opuszczeniu zakładu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy zawsze do kontaktu z naszymi specjalistami pod podanym na stronie numerem telefonu. Pomogą oni uzyskać różnego rodzaju dalsze informacje, które będą mogły ułatwić kierowcy wybór odpowiedniego rozwiązania. Biorąc z kolei do porównania regenerację i naprawę, a możliwość kupna części fabrycznie nowej, to z całą pewnością cena naszej naprawy wypada na korzyść serwisu, niż zakupu nowej. Z kolei uzyskany efekt w postaci sprawności technicznej podzespołu i jego potencjalnej żywotności w obydwu przypadkach pozostanie identyczny. O ile przypuszczasz, iż

naprawa skrzyni DSG POWERSHIFT S-tronic MultiTronic CVT

stanowi konieczność w Twoim przypadku zadzwoń po więcej informacji.

Komponenty

stosowane podczas serwisowania

skrzy

ń automatycznych


po naprawach i regeneracja skrzynie i sprzęgła są całkowicie sprawne
z każdym typem sprzęgieł i skrzyń uporamy się w naszym serwisie
sprzęgłom i skrzyniom przywracamy ich walory techniczne
ze sprzęgłami i skrzyniami radzimy sobie z doskonałą skutecznością
o sprzęgłach i skrzyniach wiemy wszystko a nawet więcej
z każdym sprzęgłem i skrzynią poradzimy sobie w naszym serwisie
każdemu sprzęgłu i każdej skrzyni przywrócimy ich pierwotne właściwości techniczne
o sprzęgle i skrzyni wiemy wszystko
na sprzęgłach i skrzyniach znamy się doskonale
naprawę i regenerację skrzyń i sprzęgieł wykonują specjaliści
z naprawami i regeneracjami wiąże się gwarancja
Dlaczego warto naprawić i regenerować skrzynie
Gwarancja bez limitu kilometrów
Atrakcyjna cena, niższa od zakupu elementów nowych
Po regeneracji i naprawie skrzynie i sprzęgła uzyskają przebieg zbliżony do dotychczas używanych
Naprawione i zregenerowane skrzynie są w 100% sprawne technicznie

W jaki sposób skrzyniom przywracamy ich sprawność



Z każdą trafiającą do nas

automatyczną skrzynią biegów

postępujemy zawsze dokładnie według tej samej procedury. W pierwszej kolejności elementy te są poddawane inspekcji wizualnej pod kątem odpowiedzi na pytanie, czy nie posiadają one uszkodzeń o charakterze mechanicznym w postaci pęknięć lub innych, które mogłyby elementy te zdyskwalifikować do dalszych prac serwisowych. Kolejny etap to demontaż skrzyń na czynniki pierwsze oraz ocena stopnia zużycia i wyeksploatowania. Następnie wymieniamy części, które tego wymagają. Oczywiście w odniesieniu do automatów może zaistnieć również konieczność zregenerowania i naprawy sterownika, czyli elementu zarządzającego pracą całego układu. Końcow element związany z każdą naprawą i regeneracją stanowi zawsze kontrola poprawności wykonania wszystkich prac serwisowych. Gdy wszystkie testy zostaną wykonane i przebiegną one pomyślnie, to dopiero wtedy na naprawę i regenerację poszczególnych elementów udzielamy pisemną gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.

Skrzynie automatyczne

w naszym zakładzie centralnym serwisują i diagnozują tylko wykwalifikowani specjaliści posiadający duże doświadczenie w zakresie tych właśnie prac. Dzięki temu można mieć absolutną pewność, że wszystkie działania zostaną zrealizowane w sposób profesjonalny i zgodny z wszelkimi zasadami. Oczywiście przedstawiony sposób, w jaki podchodzimy do

naprawy skrzyń

stanowi bardzo duże uproszczenie działań, gdyż w rzeczywistości realizujemy jeszcze szereg innych drobnych, jednakże równie ważnych i istotnych czynności w odniesieniu do trafiających do nas komponentów. Ponieważ o skrzyniach wiemy wszystko, dlatego żywotność elementów opuszczających zakład może być porównywalna z żywotnością części fabrycznie nowych, jednakże trzeba pamiętać o zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy, gdyż ma to istotny wpływ na to, na jak długo poszczególne komponenty wystarczą podczas eksploatacji samochodu. Jeśli po wykonaniu wstępnej diagnostyki w warsztacie samochodowym naprawa i regeneracja musi być przeprowadzona zachęcamy do kontaktu w celu poznania dalszych szczegółów tej propozycji.

Symptomy wskazujące problemy ze skrzynią automatyczną



Praktycznie przed każdą konieczną naprawą i regeneracją dowolnego komponentu w samochodzie element ten daje różnego rodzaju objawy wskazujące na pogarszający stan techniczny. W przypadku skrzyń biegów automatycznych będzie dokładnie tak samo. Elementy te podczas codziennej eksploatacji pojazdu dają różnego rodzaju symptomy mogące wskazywać na nadchodzące kłopoty. Pierwszy objaw, który kierowca zauważy natychmiast to z pewnością świecąca na desce rozdzielczej kontrolka sugerująca wizytę w warsztacie. W zależności od stopnia zaawansowania technologicznego pojazdu wyświetlany komunikat wskazuje jednoznacznie na usterkę, lub jedynie zaleca wizytę w serwisie w celu wykonania diagnostyki z uwagi na niesprawność jakiegoś, jeszcze bliżej niezidentyfikowanego komponentu. Kolejne objawy związane z usterkami

skrzyń

można zaobserwować podczas jazdy. Jeżeli w momencie przyspieszania zauważymy szarpanie i nierównomierny przyrost prędkości, a także odczuwamy spadek mocy samochodu, ewentualnie całkowity zanik któreś biegu, to również te symptomy mogą wskazywać na usterkę.

W przypadku dostrzeżenia tego rodzaju zachowań w pracy samochodu i w sposobie jego jazdy powinniśmy odwiedzić warsztat samochodowy w celu wykonania szczegółowej diagnostyki zaobserwowanych objawów, gdyż najprawdopodobniej

naprawa i regeneracja skrzyni powershift

koniecznie należy zrealizować. Ponieważ jednak różne objawy mogą być spowodowane przez szeroki zakres przyczyn, dlatego na tym etapie nie możemy jednoznacznie przesądzać, o konieczności naprawy i regeneracji automatu. Dopiero po dokładnej diagnostyce i kontroli u mechanika można mieć pewność, co do konieczności wykonania poszczególnych czynności. Gdy podejrzenia będą słuszne, a dzięki

naprawie i regeneracji

można usunąć usterki w zakresie działania, zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami w celu poznania dalszych istotnych w tym zakresie informacji. Naprawa skrzyń automatycznych niewątpliwie jest przyczynkiem do ich długiej żywotności w aucie.

Zapraszamy z miast



Augustów Bartoszyce Bełchatów Biała-Podlaska Białogard Białystok Bielsko-Biała Bielsk-Podlaski Brodnica Brzeg Busko-Zdrój Bydgoszcz Bytom Chełm Chełmno Chojnice Chorzów Chrzanów Ciechanów Czarnków Częstochowa Dębica Dęblin Dzierżoniów Elbląg Ełk Garwolin Gdańsk Gdynia Giżycko Gliwice Głubczyce Gniezno Goleniów Gorzów-Wielkopolski Grajewo Grójec Grudziądz Gryfice Hajnówka Iława Inowrocław Jarocin Jarosław Jasło Jaworzno Jelenia-Góra Jędrzejów Kalisz Katowice Kędzierzyn-Koźle Kętrzyn Kielce Kluczbork Kłodzko Koło Kołobrzeg Konin Końskie Kostrzyn Koszalin Kraków Kraśnik Krosno Kwidzyn Legnica Leszno Lębork Limanowa Lubin Lublin Łańcut Łomża Łowicz Łódź Malbork Mielec Mrągowo Myślenice Myślibórz Nowa-Sól Nowy-Sącz Nowy-Targ Nysa Olkusz Olsztyn Opoczno Opole Ostrołęka Ostrowiec-Świętokrzyski Ostróda Ostrów-Wielkopolski Oświęcim Otmuchów Otwock Pajęczno Piła Pińczów Piotrków-Trybunalski Płock Pniewy Police Poznań Przemyśl Przysucha Puławy Radom Radomsko Rawa-Mazowiecka Ropczyce Rybnik Rzeszów Sandomierz Sanok Siedlce Siemiatycze Sieradz Skarżysko-Kamienna Skierniewice Słubice Słupsk Sochaczew Sokółka Sopot Sosnowiec Stalowa-Wola Starachowice Stargard Staszów Strzelce-Opolskie Sulechów Suwałki Szamotuły Szczecin Szczecinek Szczytno Środa-Wielkopolska Świebodzin Świecie Świnoujście Tarnobrzeg Tarnów Tczew Tomaszów-Mazowiecki Toruń Trzebnica Tychy Wadowice Wałbrzych Wałcz Warszawa Wejherowo Wieliczka Wieluń Włocławek Wrocław Września Zabrze Zambrów Zamość Zielona-Góra Żagań Żary Żory Żyrardów



oraz każdej innej lokalizacji na terenie naszego kraju
AQUARESS 2013