Regeneracja kół dwumasowych maglownic konwerterów skrzyni powershift skrzyni rozdzielczych

Nasz zakład działa na rynku motoryzacyjnym w Polsce od wielu już lat. W tym czasie nieustannie rozwijamy się, udoskonalamy stosowane technologie, zwiększamy zatrudnienie i z każdym dniem staramy się pracować coraz lepiej.
Regeneracja kół dwumasowych

Komfort jazdy i płynna praca jednostki napędowej to dosyć istotny element, na który kierowcy zwracają uwagę. Konstruktorzy samochodów od początków historii motoryzacji starają się zapewnić użytkownikom samochodów coraz lepsze doznania wynikające z jazdy. Jednym ze sposobów realizacji tego celu jest zastosowanie dwumasowego koła zamachowego. Rozwiązanie to polega na umieszczeniu zamiast klasycznego koła zamachowego tak zwanej dwumasy, czy elementu mającego za zadanie tłumić drgania skrętne generowane przez silnik w dolnym zakresie obrotów. Regeneracja kół dwumasowych to oferowana w naszym zakładzie centralnym usługa ciesząca się od wielu już lat bardzo dużą popularnością wśród posiadaczy samochodów. Koło dwumasowe tłumi wspomniane drgania skrętne występujące w dolnym zakresie obrotów silnika, dzięki czemu kultura pracy jednostki i sama jazda oraz zmiana biegów przebiegają w sposób nieco bardziej płynny, niż w przypadku rozwiązań, które nie posiadają w swojej konstrukcji koła dwumasowego. Niestety jednak podzespół ten po przebiegu około 200 000 km wymaga wymiany lub regeneracji.

Koszt zakupu nowego koła dwumasowego może być niekiedy znaczny, dlatego dobrym rozwiązaniem wydaje się być tutaj regeneracja dwumasy i współpracujących z tym elementem podzespołów, czyli tarczy sprzęgła oraz docisku. Jedynie prawidłowa praca i stan techniczny wszystkich elementów są w stanie zapewnić prawidłowe przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów i w dalszej kolejności na kołach. Jeżeli koło dwumasowe niedomaga, kierowca zauważy drganie nadwozia samochodu, metaliczne odgłosy i inne niepokojące objawy w dolnym zakresie obrotów, czyli kiedy samochód stoi i pracuje na wolnych obrotach, lub gdy jedzie, a obroty silnika są na niskim poziomie. Gdy dodamy gazu objawy te powinny ustać. Wiąże się to z tym, że drgania skrętne występują jedynie w dolnym zakresie obrotów. Jeżeli po wykonanej diagnostyce okaże się, że regeneracja koła dwumasowego będzie konieczna zapraszamy do kontaktu z naszym zakładem.
Czym jest koło dwumasowe

Będące przedmiotem naszej usługi naprawczej koło dwumasowe jest elementem układu przeniesienia napędu. Podzespół ten jest montowany pomiędzy skrzynią biegów i silnikiem. Koło dwumasowe składa się z dwóch niezależnych mas, połączonych ze sobą i mających możliwość obracania się względem siebie o pewien ściśle określony kąt. Pomiędzy masami koła znajduje się układ tłumiący drgania skrętne, którego fundamenty stanowią specjalnie wyprofilowane sprężyny łukowe. Regeneracja koła dwumasowego przywraca temu elementowi pełne walory techniczne i użytkowe.
regeneracja kół dwumasowych podczas testów i kontroli
regeneracja kół dwumasowych - nabijanie tarczy sprzęgła
regeneracja kół dwumasowych
regeneracja kół dwumasowych podczas demontażu dwumasy
Objawy uszkodzonego koła dwumasowego

Koło dwumasowe jest podzespołem mającym za zadanie zniwelować drgania skrętne występujące podczas pracy jednostki napędowej w dolnym zakresie obrotów. W związku z powyższym faktem objawy uszkodzonego koła dwumasowego będą występowały wtedy, gdy drgania takie będą występować. Oznacza to, że możemy doszukiwać się ich w momencie pracy silnika w dolnym zakresie obrotów, zarówno podczas postoju, jak i podczas jazdy auta, a także w momencie włączania i gaszenia silnika. Do symptomów, na które z całą pewnością powinniśmy zwrócić uwagę zaliczymy metaliczne odgłosy w momencie pracy silnika w dolnym zakresie obrotów, nienaturalne drgania nadwozia auta w tymże właśnie przedziale obrotów, a także metaliczne stuki w okolicy komory silnika w chwili włączania i gaszenia jednostki napędowej. Pojawienie się tych objawów nie wskazuje jednoznacznie, że regeneracja koła dwumasowego to konieczność. Objawy uszkodzonego koła dwumasowego mogą być podobne do innych objawów, których źródłem może być zupełnie inny podzespół. Z tej właśnie przyczyny kluczowym elementem jest zawsze wykonanie stosownej diagnostyki w warsztacie samochodowym. Jeżeli obawy zostaną potwierdzone i regeneracja koła dwumasowego będzie konieczna można liczyć na nasz profesjonalizm w zakresie realizacji przedmiotowej usługi.

Regeneracja maglownic



Bez względu na sposób przeniesienia napędu i rodzaj silnika w każdym samochodzie istnieje konieczność zamiany ruchu obrotowego kierownicą na właściwy skręt kół. Elementem odpowiedzialnym za realizację tego zadania jest przekładnia kierownicza, czyli maglownica. Element ten znajduje się w pobliżu osi kół przednich i łączy się z jednej strony z kolumną kierowniczą, a z drugiej strony poprzez odpowiednie drążki łączy się z kołami osi przedniej. W samochodach o nieco większych gabarytach w miejscu maglownicy bardzo często jest zamontowana przekładnia ślimakowa. Bez względu jednak na szczegóły konstrukcyjne idea zastosowania tego elementu i sposób działania są do siebie zbliżone. Regeneracja maglownicy polega przede wszystkim na usunięciu wszelkich nieszczelności i luzów powstałych podczas eksploatacji tego podzespołu. Ponieważ każda części pracująca w samochodzie w sposób mechaniczny ulega procesowi naturalnego zużycia w czasie jazdy i rosnącego przebiegu, dlatego trudno jest oczekiwać, aby maglownica będąca przykładem tego rodzaju części mogła służyć w samochodzie wiecznie.

W zależności od stylu jazdy i obciążenia samochodu przekładnia kierownicza prędzej, czy później ulegnie zużyciu i wyeksploatowaniu. W takim przypadku należy wziąć pod uwagę regenerację maglownicy lub kupno elementu fabrycznie nowego. To drugie rozwiązanie może być dosyć kosztowne dla kierowcy i z tego właśnie powodu oferowana w naszym zakładzie centralnym od wielu już lat regeneracja maglownicy, czyli przekładni kierowniczej cieszy się bardzo dużą popularnością ze strony kierowców i użytkowników samochodów. W przypadku chęci skorzystania z naszych usług zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami pod podanym na stronie numerem telefonu.
regeneracja maglownic
regeneracja maglownic
regeneracja maglownic
regeneracja maglownic prace naprawcze
Czym jest maglownica

Spośród wielu usług w naszym zakładzie centralnym, regeneracja maglownic, czyli przekładni kierowniczych cieszy się dużą popularnością. Wynika to z tego, że maglownice znajdziemy w każdym samochodzie i nie ma tutaj znaczenia sposób przeniesienia napędu, rodzaj skrzyni biegów, czy paliwo. Wynika to bowiem z tego, że maglownica zamienia ruch obrotowy kierownicy na właściwy skręt kół. Każdy pojazd wymaga precyzyjnego sterowania i dlatego właśnie przekładnia kierownicza jest bardzo popularna, jeżeli chodzi o częstotliwość realizowanych przez nas napraw.

Element ten znajduje się w pobliżu osi kół przednich i jest z jednej strony połączony z kolumną kierowniczą, a z drugiej z kołami. Oczywiście to duże uproszczenie miejsca i lokalizacji maglownicy. W środku tego podzespołu znajdziemy przełożenia i różnego rodzaju zębatki umożliwiające zamianę wspomnianego ruchu kierownicy na skręt kół. Regeneracja maglownicy usuwa wszystkie luzy i nieszczelności powstałe podczas normalnej pracy tego elementu i zużycia na skutek rosnącego przebiegi.
regeneracja maglownic diagnostyka
regeneracja maglownic testy
regeneracja maglownic część po naprawie
regeneracja maglownic test przed naprawą
Regeneracja konwerterów - sprzęgieł hydrokinetycznych

W naszym zakładzie centralnym oferujemy szereg różnego rodzaju specjalistycznych usług dedykowanych branży motoryzacyjnej. Jedną z nich jest regeneracja i naprawa konwertera, czyli sprzęgła hydrokinetycznego. Podzespół ten znajduje się w samochodzie posiadającym automatyczną skrzynię biegów pomiędzy silnikiem i taką właśnie skrzynią biegów. Podzespół ten ma za zadanie przenosić moment obrotowy z jednostki napędowej na skrzynię biegów. Konwerter budową przypomina spłaszczony walec o zaokrąglonych kształtach z charakterystycznym króćcem z jednej ze stron. Króciec ten łączy się ze skrzynią automatyczną, a we wnętrzu konwertera panuje wysokie ciśnienie umożliwiające przenoszenie wspomnianego momentu obrotowego.

Prawidłowa praca konwertera oznacza efektywne przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię i w dalszej kolejności na koła. Wszelkie usterki związane z niewłaściwą pracą konwertera mogą wiązać się z utratą mocy auta, nadmiernym drżenie nadwozia, nienaturalnymi odgłosami, czy wyciekami czynnika roboczego. Jeżeli wykonasz diagnostykę, a regeneracja i naprawa konwertera może być jednym ze sposobów rozwiązania tego problemu, warto jest pamiętać, że opcja ta jest bardzo atrakcyjna pod wieloma względami zważywszy na chęć usunięcia tego kłopotu.
regeneracja konwertera diagnostyka
regeneracja konwerterów testy diagnostyczne
regeneracja konwertera prace serwisowe
regeneracja konwertera test kontrolny
Regeneracja skrzyń rozdzielczych ATC


W naszym zakładzie centralnym oferujemy możliwość wykonania szeregu różnorodnych usług. Regeneracja i naprawa skrzyni rozdzielczej ATC BMW X3 X5 xDrive jest jednym z przykładów tego rodzaju usług. Podczas wszystkich realizowanych przez nas procesów technologicznych i zabiegów stosujemy odpowiednie maszyny i urządzenia. Jest to niezbędnym warunkiem tego, aby regeneracji została wykonana w sposób profesjonalny i zgodny ze sztuką. Ponieważ każdemu potencjalnemu odbiorcy usług zależy na dużej żywotności trafiającego do naprawy elementu, dlatego do wszystkich prac wykorzystujemy tylko i wyłącznie komponenty najwyższej jakości pochodzące od znanych i sprawdzonych w branży wytwórców. Dodatkowo w naszym zakładzie realizujemy naprawę sprzęgieł Haldex wykorzystywanych w samochodach posiadających klasyczny napęd przedni z możliwością dołączenia kół osi tylnej w sytuacji poślizgu kół przednich.

Wszystkie prace naprawcze i regeneracyjne wykonują pracownicy z wieloletnim doświadczeniem mający dużą wiedzę i praktyczne umiejętności w zakresie wykonywania napraw skrzyń rozdzielczych ATC BMW X3 X5 xDrive oraz naprawy haldex. W przypadku chęci skorzystania z naszych usług proponujemy skontaktować się z nami pod podanym na stronie numerem telefonu, a nasi fachowcy udzielą wszystkich niezbędnych informacji w tym zakresie.
naprawa reduktora BMW X3 X5 xDrive
reduktor ATC BMW X3 X5 xDrive regeneracja
naprawa reduktora skrzyni rozdzielczej ATC BMW X3 X5 xDrive
reduktor BMW X3 X5 xDrive regeneracja naprawa
Naprawa i regeneracja skrzyni biegów powershift

No ogół każdy kierowca stojący przed problemem naprawy i regeneracji skrzyni biegów powershift w swoim aucie marki Volvo, Ford lub Dodge zastanawia się, czy rozwiązanie takie jest na pewno lepsze od jakichkolwiek innych opcji, a mamy tutaj na myśli w szczególności nabycie części używanej na szrocie. Nasze długie doświadczenie w tym zakresie jednoznacznie wskazuje, że część nabyta na szrocie jest już w jakimś stopniu zużyta i wyeksploatowana. Jej stan techniczny jest nieznany, a dosyć często zdarza się tak, że część używana jest w gorszej kondycji, niż dotychczas przez nas posiadany podzespół. W skrzyni powershift pochodzącej z innego auta mogą istnieć różnego rodzaju uszkodzenia dyskwalifikujące ten element przed dalszych użytkowaniem. Skrzyniami automatycznymi powershift w samochodach marki Volvo, Ford i Dodge zajmujemy się od wielu już lat i w tym zakresie mamy bardzo bogate doświadczenie. Potrafimy poradzić sobie z każdym, nawet najbardziej złożonym i nietypowym problemem w tym zakresie.
Jedną z ważniejszych czynności realizowanych w naszym zakładzie jest naprawa i regeneracja skrzyni biegów DSG i Powershift wraz z mechatroniką i sprzęgłem tego typu. Z uwagi na wysoką złożoność techniczną tego typu podzespołów konieczne jest stosowanie odpowiednich maszyn i posiadanie wykwalifikowanego personelu. W naszym zakładzie centralnym tego typu rzeczami zajmujemy się od wielu już lat i mamy w tym zakresie bardzo bogate doświadczenie. Automatyczne skrzynie biegów cieszą się obecnie coraz większą popularnością, albowiem są one bardzo wygodne w użytkowaniu, szczególnie w czasie jazdy miejskiej. Po pewnym jednak okresie użytkowania naprawa i regeneracja skrzyni DSG lub Powershift, sprzęgła i mechatroniki DSG lub Powershift niestety będzie konieczna. Podzespoły te, podobnie jak każdy inny pracujący w sposób mechaniczny komponent auta ulegają stopniowemu zużyciu i wyeksploatowaniu, a zjawisko to jest całkowicie naturalne. Kwestią inną jest natomiast sprawa, po jakim czasie nastąpi taka konieczność. Styl jazdy i sposób wykorzystania samochodu ma z całą pewnością dosyć spore znaczenie w zakresie żywotności i wytrzymałości poszczególnych komponentów. Na ogół spotykamy się z takimi sytuacjami, że przy przebiegu auta około 200 000 km naprawa i regeneracja skrzyni biegów DSG lub Powershift oraz sprzęgła i mechatroniki DSG lub Powershift jest konieczna. Oczywiście podana wartość jest wielkością średnią, albowiem zdarzały nam się przypadki serwisowania aut z dużo większym przebiegu, jak i również sytuacje, gdy trafiały do nas pojazdy o przebiegu znacząco mniejszym. Bez cienia wątpliwości pozostaje fakt, że styl jazdy ma istotne znaczenie w kwestii żywotności poszczególnych jego komponentów. Jeżeli naprawa i regeneracja skrzyni biegów i sprzęgła wraz z mechatroniką DSG lub Powershift będzie w przypadku Twojego samochodu konieczna zapraszamy do kontaktu z naszym zakładem.
Klienci chcący, aby wykonać naprawę i regenerację automatycznej skrzyni biegów oraz mechatroniki DSG i Powershift mają różnego rodzaju oczekiwania decydując się na zlecenie tego rodzaju usługi. Przede wszystkim oczekują od niej otrzymania gwarancji, co oczywiście jest rzeczą całkowicie naturalną, oczekują także atrakcyjnej ceny oraz szybkiego zrealizowania praca serwisowych. W zależności od stopnia uszkodzenia trafiającego do nas podzespołu i ich kondycji technicznej naprawa i regeneracja mechatroniki DSG lub Powershift może trwać krócej lub dłużej. W każdym jednak przypadku części będą przywrócone do stanu pierwotnego. Naprawa i regeneracja skrzyni DSG, sprzęgieł oraz mechatroniki DSG jest realizowana u nas w oparciu o wysokiej klasy części zamienne i komponenty, a wszystkie działania są realizowane przez doświadczony i wykwalifikowany personel. Stosujemy specjalistyczne maszyny, bez których nie ma mowy o profesjonalnym i rzetelnym wykonaniu wszystkich prac.

Naprawa i regeneracja skrzyni biegów DSG

, sprzęgła oraz mechatroniki DSG jest bardzo atrakcyjną alternatywą. Jesteśmy w stanie poradzić sobie z każdym, nawet najbardziej złożonym zleceniem w omawianym zakresie.
AQUARESS 2013