DĘBLIN REGENERACJA TYLNEJ BELKI

Gwarancja 24 lub 36 m-cy

Tel.
603 501 605
Ponieważ jazda samochodem z uszkodzoną belką jest bardzo niebezpieczna, nie będziemy sugerowali Ci długiej wycieczki (jak inni) do naszego zakładu. Zorganizujemy Ci całą operację w naszym warsztacie obok miejsca Twojego zamieszkania.

Przy naszej pomocy poświęcisz na to 3 - 4 godziny.
Jeżeli ktoś pisze na swej stronie, że w trakcie regeneracji wymieni tylko te elementy belki, które mają WIDOCZNE skutki zużycia, możliwe do oceny NA OKO, to najprawdopodobniej nie zna się na regeneracji lub chce Cię oszukać.
Ponieważ odebraliśmy stosowne wyższe wykształcenie techniczne, znane jest nam zjawisko zmęczenia materiału i doskonale wiemy, że jedyną skuteczną i bezpieczną metodą regeneracji podzespołu, którego części składowe podlegały naprężeniom miliony razy w trakcie dotychczasowej eksploatacji, jest kompleksowa wymiana wszystkich czopów i łożysk.
Czy częściowa regeneracja polegająca na wymianie tylko tych elementów belki, które "na oko" są uszkodzone i pozostawienie tych, które "na oko" są dobre jest godna polecenia? Nie polecamy takiej metody regeneracji oferowanej przez dyletantów i naciągaczy, gdyż jest ona niebezpieczna i per saldo kosztowna dla posiadacza auta. Ignorowanie zjawiska zmęczenia materiału i ocena elementów belki "na oko" to wsadzanie klienta na potencjalną minę i brak podstawowej wiedzy technicznej.
Problemy z tylnym zawieszeniem w autach francuskich w skrajnym przypadku mogą doprowadzić do unieruchomienia samochodu.

Regeneracja tylnej belki

przez nas oferowana pozwoli na to, aby podzespół ten odzyskał swoje pierwotne właściwości i sprawność części nowej, dokładnie taką, jaką belka miała opuszczając zakład produkcyjny. Wracając do kwestii ryzyka unieruchomienia samochodu warto jest pamiętać o tym, że zawieszenie, podobnie zresztą, jak kilka innych komponentów przekłada się na bezpieczeństwo w ruchu drogowym. W przypadku różnego rodzaju podejrzanych symptomów związanych z nierównomiernym pochyleniem samochodu lub jego niestabilnością na zakrętach oraz wydawaniem podejrzanych metalicznych odgłosów z okolicy osi kół tylnych wypadałoby jak najszybciej odwiedzić warsztat i zdiagnozować przyczynę tego stanu rzeczy.
  • Dęblin tylne belki po procesach regenerowania
W skrajnym przypadku zawieszenie może ulec uszkodzeniu do tego stopnia, że samochód odmówi dalszej jazdy. W takiej sytuacji niestety konieczne będzie skorzystanie z lawety. Oczywiście rodzi to dodatkowe koszty, czego można byłoby uniknąć w przypadku dosyć szybkiego zareagowania na niepokojące symptomy związane z tylną belką. W przypadku znacznej odległości od domu koszt lawety może być nawet zbliżony do kosztu całej usługi regeneracyjnej, dlatego nie warto jest zbytnio zwlekać z wizytą u mechanika.
regeneracja tylnej belki lubelskie
Chcąc skorzystać z naszej usługi, którą jest

regeneracja tylnej belki

można uczynić to na kilka możliwych wariantów. Ponieważ na rynku regeneracji podzespołów samochodowych działamy już od bardzo długiego czasu, dlatego naszym kontrahentom możemy zaproponować wizytę w którymś z naszych warsztatów partnerskich. Dzięki temu chcąc skorzystać z naszej oferty nie będziesz musiał jechać na drugi koniec Polski i szukać odpowiedniego specjalisty. W niektórych przypadkach nasi Klienci decydują się na dostarczenie już zdemontowanej tylnej belki do naszego zakładu centralnego.
regeneracja tylnej belki Dęblin
Można uczynić to osobiście lub skorzystać z usług kurierskich. W zdecydowanej większości przypadków nasi Klienci wybierają ten drugi wariant, gdyż na dojazd do nas niekiedy trzeba poświęcić nieco więcej czasu. Ponieważ każdy Klient to przypadek indywidualny, dlatego w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami, aby poznać specyfikę naszej kompleksowej usługi. Pamiętajmy, że regeneracja tylnej belki to prawdopodobnie najlepsze rozwiązanie pod względem jakości i ceny, jeżeli zawieszenie w naszym aucie ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu.
Jak regenerujemy tylne belki?

- Regeneracja KAŻDEJ belki u nas, to jej kompleksowa odbudowa. Oznacza to, że ZAWSZE wymieniamy wszystkie jej komponenty, WSZYSTKIE łożyska i czopy.

NIE MAMY RENTGENA W OCZACH. PONIEWAŻ ODEBRALIŚMY STOSOWNE WYŻSZE WYKSZTAŁCENIE TECHNICZNE, ZNANE JEST NAM ZJAWISKO ZMĘCZENIA MATERIAŁU.
Z TEGO POWODU, UWAŻAMY, ŻE JEDYNĄ SKUTECZNĄ I BEZPIECZNĄ  METODĄ REGENERACJI PODZESPOLU, KTÓREGO CZĘŚCI SKŁADOWE PODLEGAŁY NAPRĘŻENIOM MILIONY RAZY W TRAKCIE DOTYCHCZASOWEJ EKSPLOATACJI, JEST KOMPLEKSOWA WYMIANA WSZYTSKICH CZOPÓW I ŁOŻYSK.

Bezpieczeństwo naszych Klientów oraz szacunek dla wiedzy technicznej to dwa istotne powody takiego podejścia do regeneracji:
- nie oceniamy stanu części na oko,
- wymieniamy WSZYSTKIE komponenty belki,
- żadne Chiny, tylko markowe części pochodzące od tych samych dostawców, u których zaopatrują się producenci belek!!!!!

REGENERACJA TYLNEJ BELKI DĘBLIN

- Zapraszamy mieszkańców tego miasta i sąsiednich miejscowości na terenie woj.

lubelskiego

Lublin Zamość Puławy Chełm Świdnik Lubartów Łuków Radzyń Podlaski Bełżyce Łęczna Włodawa Piaski Kraśnik Krasnystaw Hrubieszów Tomaszów Lubelski Szczebrzeszyn Biłgoraj Janów Lubelski Biała Podlaska Międzyrzec Podlaski Terespol Dęblin Ryki Kurów Nałęczów Kazimierz Dolny

Fakty i mity:

Czy prawdą jest, że wysyłanie klientowi przygotowanej uprzednio  tylnej belki charakteryzuje nieuczciwych wykonawców tej usługi?

To nieprawda. Uczciwość lub nieuczciwość nie ma nic wspólnego z przyjętą technologią regeneracji tylnej belki.


Czy częściowa regeneracja polegająca na wymianie tylko tych elementów belki, które "na oko" są uszkodzone i pozostawienie tych, które "na oko" są dobre jest godna polecenia?

Nie polecamy takiej metody regeneracji oferowanej przez dyletantów, szamanów i naciągaczy, gdyż jest ona niebezpieczna i per saldo kosztowna. Ignorowanie zjawiska zmęczenia materiału i ocena elementów belki "na oko" to wsadzanie klienta na potencjalną minę, bo może to spowodować nagłą i niespodziewaną awarię zawieszenia i wypadkiem, narażając na szwank Państwa zdrowie i życie. Jeżeli nawet do tego nie dojdzie, to najprawdopodobniej wkrótce będą wymagały wymiany pozostałe elementy belki, które domorosły naprawiacz ocenił "na oko" jako sprawne.

Ponieważ cennik takich naprawiaczy skonstruowany jest w taki sposób, że zawsze pobierana jest opłata stała za robociznę w wysokości około 300 zł, przy kolejnej "regeneracji" poniesiecie Państwo tę opłatę po raz drugi. Jeden z nich będzie nawet nalegał, żebyście ponownie przyjechali do niego kilkaset kilometrów tracąc w ten sposób czas i pieniądze na dojazd.

W ten sposób wyjdziecie Państwo na kontakcie z takim naprawiaczem jak Zabłocki na mydle.
Dlaczego wybrać właśnie naszą firmę? Otóż ważnych powodów jest kilka.

Wiedza i doświadczenie
Tylne belki regenerujemy już od ponad 10 lat. W związku z tym mamy ogromne doświadczenie w tej właśnie tematyce.

Szerokie grono Klientów
Z naszych usług korzystają nie tylko osoby prywatne, ale także warsztaty samochodowe i autoryzowane serwisy marek francuskich.

Profesjonalizm
Do wszelkich prac stosujemy profesjonalne narzędzia. Niczego nie robimy młotkiem ani palnikiem.

Zadowolenie z usług
Nasze statystyki jasno mówią, że odsetek Klientów zadowolonych z naszych usług systematycznie wzrasta.

24 lub 36 m-cy gwarancji
Gwarancja na belki po naszej regeneracji, to aż 2 lub 3 lata bez limitu przejechanych kilometrów.

Pełna obsługa logistyczna
Jeżeli zechcesz, mozemy zaoferować Ci transport Twojej tylnej belki do naszego zakładu centralnego z dowolnego miejsca w naszym kraju.

Cennik regeneracji tylnych belek

Berlingo/Partner przeszklony ładowność 650 kg -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Berlingo/Partner przeszklony ładowność 800 kg -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Xsara Picasso -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Peugeot 206 - wszystkie modele -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Citroen Xsara Peugeot 306 - wszystkie modele -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Citroen Saxo, AX Peugeot 106 - wszystkie modele -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Peugeot 405 kombi/sedan -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Renault Kangoo - wszystkie modele -
Regeneracja tylnej belki - cena 1000 PLN,
Renault Laguna I HB/ kombi -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Renault Scenic -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN,
Renault Megane I kombi -
Regeneracja tylnej belki - cena 1000 PLN,
Renault Megane I HB/sedan -
Regeneracja tylnej belki - cena 800 PLN.

Organizacja przebiegu usługi

Proponujemy Państwu do wyboru następujące rozwiązania:

- Wizyta w umówionym terminie w naszej siedzibie w Borowej k. Łodzi. W przeciągu około 3 godzin zdemontujemy belkę, zregenerujemy ją i zamontujemy.

- Wizyta we wskazanym przez nas warsztacie znajdującym się w pobliżu miejsca zamieszkania Państwa - sposób pierwszy. Warsztat zdemontuje belkę, odbierzemy ją kurierem i w taki sam sposób odeślemy po regeneracji. Czas operacji to 3 - 4 dni.

- Wizyta we wskazanym przez nas warsztacie znajdującym się w pobliżu miejsca zamieszkania Państwa - sposób drugi (dotyczy tylko marek Citroen i Peugeot).

W chwili, gdy przyjedziecie Państwo do wskazanego przez nas warsztatu, belka przygotowana przez nas dla Państwa będzie już czekała. Czas operacji to 3 - 4 godziny. W przypadku realizacji usługi w oparciu o wskazany przez nas warsztat, w tym warsztacie regulujecie Państwo opłatę za naszą usługę regeneracji tylnej belki.

Możemy też umówić się na inny sposób wykonania usługi, np. wysłanie przygotowanej dla Państwa belki w dowolne miejsce lub odbiór belki do regeneracji z innego miejsca, niż wskazany przez nas warsztat.
Co Państwo otrzymujecie w zamian?

- Porządnie zregenerowaną belkę o wszystkich cechach nowej belki.

- Bezwarunkową gwarancję na okres 24 lub 36 miesięcy dla samochodów osobowych. Z naszego dotychczasowego doświadczenia wynika, że nie będziecie Państwo musieli korzystać z uprawnień z niej wynikających. Dlaczego? Zajmujemy się regeneracją tylnych belek od ponad 10 lat, konsekwentnie przestrzegając przedstawionego wyżej naszego podejścia do regeneracji. W efekcie na palcach jednej ręki możemy policzyć reklamacje, które nasi klienci zgłosili nam w przeciągu tylu lat naszej działalności.
W Em-Ka Auto od wielu już lat zajmujemy się

regeneracją tylnych belek

do samochodów marki: Renault, Peugeot i Citroen.

Nasza siedziba znajduje się w Polsce centralnej, w miejscowości Borowa na obrzeżach aglomeracji łódzkiej. Obecna infrastruktura drogowa oraz centralne położenie na mapie Polski zapewniają dogodny dojazd do nas Klientom z całej Polski, w tym także z Dęblina i innych miast zlokalizowanych na terenie województwa lubelskiego.

Współpracujemy z szeregiem warsztatów partnerskich na terenie całej Polski - jest ich ponad dwieście i dzięki temu jesteśmy w stanie zorganizować Państwu kompleksowo operację  regeneracji w Państwa miejscowości lub w jej pobliżu wraz z montażem i demontażem.

Alternatywnie możemy też Państwa zaprosić do naszej siedziby na wykonanie usługi demontażu - regeneracji - montażu.

Wybór należy do Państwa.
Em-Ka Sprzedaż
Borowa k. Łodzi


Tel.
601 701 802

AQUARESS 2013